måndag 3 december 2012

Måndagsinspiration ja tack!

Lite inspiration så här på en måndagkväll tänkte jag. Ibland blir man ju bara så trött på sitt eget hår..
men efter att nästan blivit av med det idag i den iskalla snöyran så fick jag sån lust att testa lite frisyrer för att inspirera mig själv och kanske någon av er :)

Jag ville göra en version av den gamla knuten, inte för proper men ändå hållbar.
Mycket enkel att göra. Man behöver en kam och hårnålar. På sin höjd lite spray.



Om Håret tar en kvart att göra så har man tid för lite snyggt smink också. Helst att det döljer tröttheten kanske..:P



Sen tog jag fram lite bilder om man är sugen på att byta frilla helt och hållet :)

Tips! Satsa helt klart på lugg om du inte vill göra en allt för stor förändring. I vinter är det en tjock, skarp lugg som gäller







God Afton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar